Nytta utan nöje

Har tvättat hela kvällen, duktigt va? så nu är det klart! Finns dock lite tvätt kvar men måste skaffa fler quarters så tar det nästa gång. Blev inget plugg ikväll aka rita. Tycker inte om att rita men måste lära mig det nån gång. Så imorgon blir det drawing för hela slanten!
Två lektioner imorrn. Först Digital Imaging som jag ligger före i, yes! ;) sen rast i några timmar fram till 17.00 då det är dags för classical animation till halv tio. Fast inte så mycket ångest, jag tycker ju om skolan nu! :) Roligare än att gå och hemma och dega you know. Så alla ni som inte gör något stackars er! haha.

Så vad har ni alla för er hemma i sverige? Skriv en kommentar och berätta! :) (vill ni inte att jag godkänner kommentaren så skriv det i inlägget ;) )

Nu är det film dags och sedan sova. Gissa vad jag ska i Oktober?

Kommentarer
Postat av: Viktor

Var ska du i oktober?

2008-09-11 @ 07:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0