Planer ändras

Jo igår skulle jag ha suttit hemma och pluggat men hade ingen lust ALLS till det satt mest och stirra på min dator. Så vi bestämde oss för att gå på bio. Tisdagar är 3 dollar billigare, passade mig utmärkt ;D Vi såg The Dark Knight och den var så jävla bra! Bästa var nog jokern som var smart och rolig. Bazookan kom fram den med haha :P Batman var ju het som vanligt, det tyckte speicellt Rebecka. Eftersom vi hade missat bussen bestämde vi oss för att gå in på Borders (bokaffär). Jag köpte med mig 5 böcker hem ur serien The A-List. Så nu ska det läsas! Gick sedan till bussen i hopp om att den skulle gå runt 22 men icke så vi ringde våran rumskamrat och frågade snällt och visst kunde han det. Bästa rumskamraten ever, eller hur ;)

Ska dra till bussen om sisådär 30 minuter. Media Design till 13 idag sen hem och plugga och kanske stranden om jag får tid. Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0