Räkor är äckliga här

Följde som sagt med Mike till the grocery store eftersom jag var trött på att sitta inne samt behövde köpa mått! Så nu kan jag koka ris utan att det blir för lite/mycket ;) och allt annat som ska mätas upp :P Hittade även en matlåda som kommer användas flitigt. Precis ätit middag, räksallad som var sådär. Räkorna här smakar ingenting eller tvättmedel, gross!

Just nu sitter jag och Rebecka och inväntar The Hills och sen the VMAs innan det blig dags för sängen. Slutar 22 imorgon :( Men måste åka in tidigare eftersom jag måste få tag på en skrivare samt scanner.

Hoppas ni har en bra söndags kväll! Själv har man aldrig ångest på söndagar längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0