School

Gick tidigare fran lektionen eftersom jag var klar med allt. Vi drog och kakade lunch pa West Campus. Satt pa en bank med utsikt over hela santa barbara. Vattnet, stranden etc. Sa sjukt fint! Just nu ar vi i labbet och fordriver tiden. Borjar om en och en halv timme, segt! Och pa begaran av flera ska jag ta mig ork till att scanna in mina sa kallade "masterpieces" sa ni far se lite av vad jag gjort haha.

Har goda nyheter sen, for mig alltsa. Ni vanner kanske inte blir lika glada. Kan ni gissa?


Kommentarer
Postat av: emmelie

SOFIE :D:D

nu får du ta o komma hem :) Vi saknar dig alldeles för mkt här hemma :) Läängtar till Juni !

Hoppas att du har underbart <3 !

2008-09-19 @ 12:40:05
URL: http://aboutems.blogg.se/
Postat av: pappa

Hur ska jag kunna gissa? kan ju bara vara en sak... kolla vår blogg!

2008-09-19 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0