Sömnbrist

Ja imorrse skulle ju rörmokarn komma och jag hade ju varit duktig och tagit mig ur sängen bakis och allt. Men inte kommer han, nej nej. Utan sofie gick upp i onödan! fy vad arg jag var! Men vi tog oss till skolan där vi inledde dagen med en stor kopp kaffe och digital imaging. Drog sedan på lunch med Claes och Becka samt kom Ida förbi och gjorde sällskap tills hennes lektion började. Mötte Linus som vi gjorde sällskap med och som vanligt ser man sjukt mycket fåglar överallt och dom är så stora! Jag hatar fåglar, usch de borde inte finnas, i alla fall inte i närheten av mig.

Klockan fem var det dags för sista lektionen, Classical Animation. Där fick vi börja lära oss animera. Vi fick göra en studsande boll på papper. Några minnen som väcks till liv gamla klassen? ;) Satt sedan och ritade i mitt sketch block till klockan halv 10 då det var dags för oss att springa till bussen. Snäll lärare man har som låter oss gå tidigare för att hinna med sista bussen :) Måste även säga att jag börjar bli bättre på att rita! Ska visa er i helgen.

När vi väl kom hem så finner vi alla grannar ute på gården festande som vanligt. De ville ha med oss ut till DP, först tveka vi men bestämde oss sen för att strunta i hungern och tröttheten. Dock var vi ute i typ en halvtimme haha. För trötta och hungriga så vi promenerade hem med Kori. Sitter nu och väntar på Mike som ska ha sitt vanlig fylleprat haha. :) Sen ska vi göda han med vatten och mat innan han somnar. Snälla roomies vi är va? ;)

 

Kommentarer
Postat av: Looie

Min afterwork idag var en gainomax! Inte supit till ordentligt sedan du for... AAAMAAGAAAD

2008-09-05 @ 20:07:11
URL: http://looi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0