Vilken kväll

Allt började bra! Vi var på toppen humör och jag fick spela flipcups för första gången i mitt liv. Beerpong och Flipcups ska införas i Sverige! Drog till DP senare och festade vidare. Mot slutet av kvällen hade lilla Kori blivit lite för full så bestämde oss för att gå hemmåt. Då hon inser att hennes nycklar är borta börjar hon gråta. Men hon fick sova hos oss så nu ligger hon på golvet och försöker lista ut hur hon ska ta sig till jobbet, komma in i lägenheten etc.

Imorrse när jag vaknade så fick jag för mig att dra ut och springa. Klarade inte av att vara inne. Ville ha luft så jag drog på mig tränings kläderna och gjorde ett träningpass. Duschade sen i kallt vatten, så skönt! Och nu vill jag bada i en pool eller i ett av samt dricka mängder av vatten. Så ska till affären snart och köpa hem mig en gallon vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0