Vitt vin

Tror vi svenskar är dom enda som dricker vin här haha. Igår förade vi hos oss samt drog till grannhuset där jag träffade trummisen i beach boys barnbarn. Rolig typ det där, hårdrockare så det bara skrek om han hahah.Drog snabbt där ifrån dock på grund av att alla rökte på and we do not like that smell! Tog ett sista glas vin innan vi drog till Marcella som var på en 21 års fest. Temat var underkläder, herregud tänkte vi. Är dom 15? Vi var där en stund innan vi drog vidare mot DP, där jag träffade en till rockare samt en snubbe som hade lärt sig norska så vi pratade haha roligt var det. Mitt i diskussionen kommer jag på att jag tappat bort alla andra så ringer Rebecka, de var tydligen lite längre bak bara :P

Klockan är nu 24.00 och då slutar alla fester här, TRÅK. Så vi drog hem till en jobbar kompis till Kori. Jag frågade snabbt om han hade singstar eller något liknande och ja det hade han! NICE. Så vi två sjöng hela natten samtidigt som jag satt och smsa. haha se jag kan göra två saker samtidigt, nästan ;) Vinglade sedan glatt hemmåt och somnar på störten! Lyckad kväll och ingen bakisfylla eller jo lite kanske :P Måste köpa vatten och frukost idag. Skåpet är tomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0