You got mail

Suttit och svurit genom hela computer animation lektionen, vi skulle göra en flygande logga men Claes och jag hade ingen aning hur vi skulle göra och på 5 timmar fick vi hjälp de 5 sista minuterna! usch och fy! Så vi var inte glada alls. Det enda positiva var att jag fick ett sms från Rebecka som informerade mig att mitt efterlängtade paket från Sverige hade kommit! Kan ju säga att Mike blev överlycklig av att det fanns marabou choklad i paketet ;) Men mamma hade du inte skickat två? :) Fick ett nu. Thank you for that!

Nu ska jag se på One tree hill sen sova.

Plans tomorrow:

13.00 - 15.20 : Digital Imaging
15.30 - 16.30: Plugga i labbet
16.30: Beach om vädret tillåter!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej jag har skickat två det kommer nog snart med posten det kanske tar olika tid. jag skickade tidningar kort på stockholm smågodis choklad och ett påslakan.kram

2008-09-16 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0